Tävling?

Red Laxen idag på plan och det kändes som om allt gick åt h******t... Det var en av våra sämsta dagar! Antligen så ställde jag fel fråga eller så ställde jag frågan fel till honom, men det kändes faktiskt som om han ville missförstå mina signaler:/
Han höll på att dumma sig med en massa små saker så att han skulle slippa göra det jag begärde! Jag tränade ett westernriding mönster inför tävlingen och jag kände mig inte alls redo  när ja red :O
men efter att ha "bråkat" med honom 40 min lyckades vi rida mönstret 2 gånger utan problem!

DÅ kändes det jätte bra och han var jätte sammarbetsvillig, och han försökte till det yttersta att göra rätt och det gjorde han oxå! Det brukar alltid komma nått bakslag när man utvecklas och det här var ett av dom och vi redde ut det som tur var :) Efter de 2 bra ritterna kändes det bra inför att ställa upp i en E klass och med lite mera träning kommer vi nog klara det galant! :D

Är mycket taggad inför imr då jag ska rida ut och träna lite gångarter :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0