Strålande sol :D

Det är strålande sol och plus grader, min och Elins blöta långtur igår skulle man ju ha gjort idag istället det hade varit MYCKET mysigare än att vara plask våt... Det är SÅ tråkigt att rida själv som jag ska göra idag eller när man var mindre och skulle rida ut själv var det jätte stort och jätte kul och man kände sig "fri", men efter att ganska ofta rida själv i 7 år tid så blir man jätte lycklig när nån har tid att hänga på. Det ska ju liksom passa alla med tiden och det gör det nästan aldrig... tror det var 2 veckor sedan jag red med Lotten sist :O längtar till  sommaren då kommer jag och Elin ha tid att rida med varandra jämt!! Längtar till våra utflykter och till när vi ska tälta!!! Men det är inte långt kvar nu börjar nedräkningen..

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0