Skola,stukad fot, ont i ryggen och One Direction<3

Japp, rubriken säger det mesta om min dag..
Var på skolan idag och gick till skolsyster för att kolla upp foten, och SJÄLVKLART var den stukad och jag fick inte rida idag.. Sen är det klart att jag snebelastar på foten, så ryggen skulle kunna gå av just nu :D YEESS!!
Men då är det tur att man kommer hem och går in på datorn, för där vänter lite One Direction låtar<3 Då tittar man lite extra på Harry Styles samt lyssnar på deras underbara röster och sen så kan jag leva med smärtan ett tag;D 

Som ni såg så lekte Johanna express idag och köpte mina stövlar, ett par Tretorn Advance! Jag har tittat på dem i fleera år, och nu var de på 50%. <3
Så nu taggar jag ridning om ett par dagar, det är iaf vad jag drömmer om!

One Direction KOMMET TILL SVERIGE den 10 maj, vill släpa med mig Marika ner dit då. Fast samtidigt, är det värt att sitta utanför deras hotell en hel natt för att sen typ se dem i två sekunder?
Ja, de är det!!! MEN, enligt rykten ska de komma och göra en konsert i Sverige framöver? Då VILL jag dit, om jag så ska åka dit själv!

Ja ni, min händelserika dag, kul att läsa va? ;)
Aja, vi hörs!
Elin
 
Slänger upp en bild på älskade Warris<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0