New in!

Som jag skrev tidigare i veckan lekte Johanna express och köpte mina Tretorn stövlar, kärlek<3
Jag ville slänga in en bild på dem, så här bjussar jag ;)


Ja, jag älskar dem, och då har jag inte ens använt dom än. Jag var JÄTTESUGEN på ett par svarta Mountain Horse Exlusive Line, men de var så dyra, och då kändes det inte värt det när jag kunde få dessa för halva priset! :O

Föresten, så hade vi besöksrekord igår, 63 stycken, det tycker vi är mycket med tanke på att vi inte ens bloggat i en vecka och inte (vad vi vet) blivit länkat någonstans! Jätte kul att ni hittat bloggen! Nu är ju grejen den att skolan står på slutet nu innan sommarlovet, och vi måste få göra den ordentligt.. Så vi försöker blogga minst två inlägg var, per dag. Sen i sommar när vi ska hitta på en massa kul så är det klart att bloggen kommer bli överfull med bilder och en massa kul! Hoppas att ni hänger med då! Så vi säger såhär, bloggen blir lidande fram till 31 maj, då sätts betygen! Sen satsar vi på att ta bloggen uppåt och då behöver vi er hjälp!



Snart börjar det på riktigt!
Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0