Imorgon

Ska jag städa och försöka fortsätta med mitt slöjdarbete, jag ska aldrig brodera igen..
Sen får jag se om jag kan ta mig upp till Johanna och hjälpa henne att löshopppa?  I så fall lovar vi bilder, det är så bildtomt så de blir så tråkigt... Men är man sämst på att knäppa kort och vill INTE vara med på bild själv, så är det svårt ;D
Åh, jag vill ha söndag nuuu!!! Vill berätta nuuuuuu!! Men som sgat, ni får vänta;) Trösta er med att ingen vet förutom de som har hästen, Johann, Lotten och mina föräldrar! Åh, om de blir så här kommer jag överleva nian på ett bra sett, ****** veckor kommer vara de bästa i mitt liv och jag kommer vara en lycklig människa<3

Kram
Elin

Måste bara vara lite ego och säga att jag har världens sötaste vovve, ingen slår honom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0