Hallo

Fint väder ute.
Jag och Johanna har bestämt oss för att skriva en massa åsiktsinlägg framöver och lägga ut dem eftersom. Wiie, de är roligare än att skriva en massa annat..

MEN, på söndag kanske ni får en bild på en häst som är så SNYGG, jag har aldrig skådat något snyggare, jag lovar! Påminner om att jag försöker skriva om vad som händer för mig just nu på söndag eller till veckan, jag vill bara säga nuuuu och dela det med er, men av hänsyn till mig själv och de som äger och tar hand om hästen nu så lägger jag inte ut något inna jag har prata mer med dem och ridit h******* en gång till iaf!

Men somsagt så varnar jag för bilder på något snyggt! :D

Elin (som skulle ta bloggpaus men insåg att bloggpaus var det tråkigaste med att ha blogg...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0