Hallå!!

Äntligen har jag tagit mig i kragen och börjat blogga igen!! har kommit utvecklas mycket med Laxen sens sist, nu kan han gå i form i skritt och trav, han kan ta galopp (jobbar på att hålla den). Jag och Laxen har även varit på ridtravar träningar på näset varannan måndag vilket har varit mycket givande! ska lägga upp en film på det ;)

Igår hoppade jag med Laxen för första gången, jag har löshopat han flera gånger men inte hoppat uppsuttet.
DEt gick jätte bra och Elin var min lilla hopp insturktör och fick mig att komma ihåg det jag lärde mig för typ 10 år sedan, jag behövde verkligen en uppfräschning! Laxen skötte sig kanon bra dock travade han över alla hinder som var under 50 cm...;)

idag skulle jag egentligen rida runt gryttjen men fick halsont :'( ingen ridning för mig idag...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0