Åh, måste bara göra er lite fundersamma;)

Hej igen!
Kunde inte hålla fingrarna ifrån tangetbordet och måste bara berätta en sak :D

På söndag ska jag rida en, för mig, ny häst. Jätte fin(har ridit i tio minuter jao), med ett steg som någon MÅSTE ta reda på. Jag ska ev rida pållen lite framöver och så.
Jag vet vad jag vill göra med h*******, vi får se helt enkelt! 
Men än sålänge lägger jag inte upp några namn, bilder osv. Först måste jag se hur de blir med allt och då får ni veta!! :D
Kan bara säga en sak, när jag satt upp så fick jag världens powerkänsla i kroppen och jag utropade ett:
-Wow, alltid lika farligt att bara "testa", man faller lika hårt varje gång!!!
Lycklig var jag, och jag lever på den känslan fortfarande.

Vi hörs på söndag med mer info! ;)

En lyrisk Elin


Bild i repris, men jag kan inte se mig mätt på honom<3 (Bilden har inget med inlägget att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0