Gissa vad jag gjort

Jag provade att rida Bravado i paddocken idag, för att se om, han var likadan då. Men han älskade det, han gick med öronen framåt och var allmänt possitiv. Vi skrittade och tavade över tre bommar och han blir som en helt annan häst. Han kämpar på och tycker det är jätteskoj!! Snacka om att jag blev överlycklig när han först tog vänster galopp och samlade, sen tog han även HÖGER galopp, SAMLAT!!! Han har tagit höger galopp en gång tidigare och då gick det i 180..

Johanna får i uppdrag att lägga ut fotona som hon fotade när jag red, blev faktiskt några väldigt fina och för många failbilder...

Imorgon vilar Bravado eftersom han jobbade på mycket idag, så då ska jag bara upp och pussa på min stjärna och borsta, dem dagliga rutinerna alltså!

Sen på torsdag ska det bli mycket roliga grejor som händer! Jag ska rida Bravado tillsammas med Lotta och Marre och då ska vi rida ett pass med mycket trav och klättra uppför en låång backe, så det blir motion på riktigt!! Sen vilar han i två dagar och på söndag ska jag ut med Johanna.

Johanna frågade mig idag om jag vill hoppa Laxen på torsdag och inte tackar jag nej till det!!
Vi hörs!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0