Får jag lov att presentera...

Bravado!

Det är namnet på den häst som jag nu tagit på foder. Han är åtta år, ca 165 cm hög och gått på travet, men av olika anledningar tog hans karriär slut på den fronten och nu ska jag utbilda honom. Jag tycker att det är jätteroligt att äntligen få ha min "egen" för ett tag. Oavsett hur långt vi kommer i sommar ska vi ha roligt hela vägen ut! Det har jag sagt till mig själv.

Jag tog honom på foder från 1 juni-31 augusti, vilket resulterar i tre månader.

Innan jag tog mig an honom red jag honom ett par gånger och jag var fast efter de första tio minuterna. Tänk att jag fastnade så mycket för honom så att jag, innan jag skrev kontraktet var rädd för det datum som han ska tillbaka på. Jag blir nästan tårögd över att tänka på det..
Så därför slutar jag tänka på det och har en rolig sommar med min älskade häst! <3 Ska vekligen försöka vara duktig i sommar och ta en massa bilder.. Ja, ni vet ju hur det brukar gå, så ni får peppa mig.

Ha det bra så hörs vi och under tiden så ska ni få dregla över de få bilder jag har.
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0