Dagen

Red Bravado idag. Vi drog oss upp mot travslingan och travade långa sträckor, ibland ökat och ibland fokuserade vi på formen, det skulle vara ett roligare pass för honom där endast formen skulle spela roll. Han balaserar sig själv och mig på ett mycket bra sätt nu och han känns MYCKET lugnare. Imorgon kommer hovis och ska sko honom, i samma veva ska han få på sig "ridhästskor". Så han vilar imorgon med en ev. promenad och torsdag ska han stå helt. Sen rids han fredag och lördag, sen blir det vila söndag igen!

Nu har jag börjat förstå hur lycklig jag är som får ta hand om den här fina hästen. Han kommer alltid ha en stor plats i min hjärta och jag kommer alltid att älska honom<3

Elin

Du är för vacker för att jag någonsin ska kunna släppa dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0