13 juni

Idag åker skorna på och Bravado ska troligtvis gå på en promenad och bara chilla idag:D
Sen ska jag rida Laxen, vilket gör att uppdateringen blir låg idag, jag uppdaterar ikväll om hästarna osv. Har ingen idé på något tidsinställt heller så det blir inget sådant..
Eller jag vet vad jag ska pyssla ihop tills imorgon, ett inlägg om hur det gick till när jag började rida och vad som har hänt i min ridkarriär!

Aja, det kommer imorgon..
SHIT, nu kommer mamma hem och jag som skulle fixa fika.... Bad girl, I know... Måste gå nu så vi hörs ikväll och förvänta er ett låångt inlägg imorgon om både glada och ledsna stunder med mycket bilder. Eller det kanske kommer ut i olika delar! Vi får se, men nu måste jag verkligen gå...
Ha det bra underbara läsare!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0