Vad jag gör med Laxen?

det var en kvinna som frågade vad jag gör med Laxen.. Så jag svarade att jag är hos honom varje dag och försöker hitta på olika saker.. Brukar försöka rida 2-3 motions pass med jobb, kanske 2-3 pass då vi jobbar i paddock eller efter väg skolor i alla gångarter och 1 "vilodag" och då brukar jag köra lite trickträning eller parelli (inget jobbigt) och 1 dag hittar vi på nått roligt. såklart pussar jag och borstar jag på han varje dag<3 sedan hittar vi på en massa skoj såsom att bada i sjön och rida på utflykter:) sen har vi ju varit med på tävlingar vilket han tycker är riktigt kul, vi har även hoppat lite;) men det är så svårt att säga på rak hand vad man gör på en vecka men jag försöker göra sånt som vi båda gillar och varierat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0