Ridhjälp:)

idag hängde min syrras kompis med till stallet, Josefina red på Warris och Nelly red på älsklingen Laxen! Det är första gången jag låter en yngre rida honom "riktigt" och inte bara åka med:) hon jobbade i skritt och trav i form och tempo ökningar vilket gick super bra hon fick även ta några galopper i båda varven och han skötte sig super bra!!! det var skönt att han gjorde som han skulle även fast hon var lite otydlig :D hon har gått på ridskola och rider en annan häst men hon sa att hon aldrig haft så roligt när hon ridit och aldrig ridit på en sån snäll och välskolad häst, och jag bara wwwiiiiieeee hiiii!! Kände mig super stolt över honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0