Inspiration

Jag är en sån där människa som läser måånga bloggar, hämtar mycket inspiration osv.
Men bland alla dessa bloggar har jag en stor favorit som alltid kommer betyda mycket för mig och det är linnolsson.se,, den bloggen kan du gå in på VARJE dag, och alltid hitta dem där smashing inlägget, som du bara kan suga åt dig av, på ett bra sätt.
 
Hon skriver sk. åsiktsinlägg som handlar om aktuella saker, sådana saker som gör att du öppnar ögonen, ser dig omkring och helt plötsligt ser du världen med nya ögon.
 
Nä nu ska jag sluta med det här inlägget.. Haha, lite meningslöst kanske men aja...
Så dagens, eller nej årets tips är att varje dag titta in på linnolsson.se , hämta inspiration och sen är du fast där.
 
Aja, ha det!
Kommer förhoppningsvis ett tidsinställt omm vad som händer idag och senare i veckan.
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Jonna - tanneryttarna

Mysig blogg du har :) håller med om Linnolsson, jag älskar också hennes blogg och grymma inlägg! :D

2012-07-16 @ 10:18:07
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0