30 april

Sista april..
Vad gör alla där ute? :D
För mig blev det en hemmakväll, ganska skönt det också!
Äntligen är det Maj, samma månad som betygen sätts, nästa månadsbyte kan jag bara SOFTA!!!!! Ja, ni hörde rätt, jag skrev rätt. För första gången sen januari behöver jag inte skynda fram, jag skyndar mig t.o.m när jag sover?! Helt sjukt.

Jag ringde till min bloggkompis igår så hon kom hem till mig och sov här. Vi hade lika roligt som vanligt, Johanna är nog den ända som jag kan "ha kul på riktigt" med! Vi var på promenad och sen fotade vi hundarna, det blev många vackra bilder. Jag skulle få dem idag på ett USB egentligen, men Johanna skulle vara med sina kompisar ikväll och behövde det till något. Så fort jag får bilderna ska det bildbombas för första gången för min del, samt har jag ett inlägg om Warris på lut, när bilderna kommer så att ni får ett litet inlägg om honom.

Lägger in en bild på vår fina hund Louika.

Ha en bra fortsatt kväll allihopa!
Elin

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej!

Jag tycker att vår blogg kan bli jättebra, ego jao :D

2012-04-30 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0